Fan vad dåligt!!

Jag såg att lite av det som skrevs igår inge kom med, råkade komma åt någon knapp så saker raderasdes, men märkte det inte först. haha självklart fanns det ett kapitel om min personlighet också :D

jag får skriva lite kort det som stod, kommer inte ihåg exakt...


"jag är oftast glad utav mig. skojar mycket om olika saker. Aldrig på någon annans bekostnad, men ofta på min egen!!
jag tycker att man ska bjuda på sig själv och det gör jag. Jag har också extrema problem att ljuga, det är helt omöjligt för mig om jag inte verkligen verkligen vill eller måste!! men jag är väldigt ärlig gällande allt. Jag hatar falska pesoner, och mytomaner. förstår inte varför någon tycker det är okej att ljuga. inte om något. Aldrig okej!!!

jag har också ett rätt hett temprament och är jävligt envis. man gör sällan flera misstag med mig. man får en chans, och händer det igen så kan man dra!! Jag är någon med väldigt bra självinsikt. och sällan kan man berätta saker m mig för mig som jag inte redan vet. Jag vet när jag gör något omoget eller korkat, men skrattar åt det! för precis som alla andra människor så gör jag måååååånga misstag. och ibland lär jag mig. men ibland inte ;)

jag ha också funderat på en karriär inom psykologi, då jag är väldigt nyfiken över människans psyke. och speciellt i hur barndomen påverkar dig som människa!! men mer om de en annan dag ;;) kort och gott en bild om mig..





Jag utklädd till indian på jennifers student skiva i våras!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0