Som sagt kan inte publicera inlägg via min...

mms_img69105 (MMS)

Som sagt kan inte publicera inlägg via min data. Så jag där skriva lite kort över mobilen. Tyvärr orkar jag inte skriva alla inlägg som jag borde. Det var allt för lång tid. Men förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan det funkar igen! På bilden ovan ser ni iaf vad jag här underhållit mig med idag, nämligen att slå in julklappar! Det där är allt jag ska ge bort! Haha. Dock är jag inte klar än. Här några mer saker att köpa. Neon det mesta är ju fixat iaf. Bra va? Jaja dags att sova. Har pratat med älskade cassi nu några timmar. Saknar så mycket :-(. Skit samma, onödigt prat va? Gonatt


Kommentarer
Postat av: Tess

herrejävlar va julklappar!!!!!!!! vem ska få alla? =P

2010-12-05 @ 09:39:50
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0