GRATTIS MIN ÄLSKADE ÄNGEL <3

För 2 timmar och 50 min sen så fyllde min dotter 3 år!!!


Fy faan vad jag är stolt, jag har världens vackraste dotter. Hon har blivit så stor. Och har den bästa personligheten någonsin. Och jag kan inte förstå att det är JAG som satt henne till världen?

Men jag är så glad iaf!! Min Lilla lilla älskling är min stora älskling nu ^^
Åhh!!

Mamma älskar dig för all framtid av hela mitt hjärta och mer därtill!! Du är det bästa som hänt mig Vanessa Maria Nova Grey!


Du är min ängel, min hjälte, min själ, min vardag, min framtid och mitt leende.
Du är det allra allra bästa!

Att säga jag älskar dig är för milt för att beskriva vad jag känner.
Det finns inga ord att beskriva vad du betyder för mig.

Så för att försöka förklara så säger jag att jag mer än älskar dig, jag avgudar dig
och dör för dig. I all oändlighet kommer jag älska dig tio miljarder gånger om, och ännu mer än så!
DU ÄR MITT ALLT!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Precis, men det ska nog gå bra ska du se.

Nej, jag söker jobb om dagarna och är med vänner med mera.

2010-07-18 @ 12:32:28
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0