Tröttis Tammy

Jag har faktiskt varit så slut dom sista dagarna och därför har jag inte pallat skriva något! Men hoppas ni har saknat mig mucho :D

Imorse vaknade jag iaf halv åtta hur pigg som helst. Och överlycklig. BLÅ HIMMEL!!!

Hur som helst så tänkte jag efter att ha lämnat vanessa att jag skulle lägga mig och sola lite, så jag ligger på balkongen och känner att det börjar bli varmt, och jag börjar svettas.

Jag måste in och hämta ett glass vatten... "krrtchhh" säger kranen och inget vatten kommer.
Helvete tänker jag och kommer på den fina lappen vi har uppsatt i porten, det är idag den 2a juni som vårat vatten är avstängt mellan 09-14...

Så hur ska jag kunna tvätta av mig min värme sen? It ain't gonna happen.

Det blir alltså så att jag får springa runt och svettas hela dagen och inbte duscha förrän ikväll. Jippi.
Vad fräsch jag kommer känna mig idag! Verkligen...



Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha du får köra med en turkdusch, deo & parfym :D

2010-06-02 @ 09:55:56
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0