20 frågor när inget annat händer

1. Värsta känslan?
Sorg av olika anledningar.

2. Bästa känslan?
Lycka ;)

3. Din första tanke när du vaknar?
Jag vill sova mer -.-

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Vibrator... all girls know what I mean ;)

5. Har du någonsin varit kär?
Haha ja förälskad iaf :)

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
En puss tavla, massa rosor, stereo, två vanessa tavlor och en hylla :)

7. Vad har du under sängen?
Tre lådor med saker som inte får plats någon annanstans...

8. Ser på?
Desperate housiwifes, uglu betty och greys anatomy. Mest iaf :)

9. Lyssnar på?
Mest äldre musik, typ från lugna favoriter och så. HAH!

10. Skriv nått smart!
Avundas aldrig någon det sken av lycka han har.
Du känner inte hans hemliga sorger.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Mormor och pappa :)

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Typ att jag var saknad och så, väldigt gulligt iaf ^^

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Stor? Haha jag e gravid... eller vadå... ska jag bli större???? :O
ÅH NEJ

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Jag kan nog va lite snäll ibland :)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Alla glada stunder med min dotter, och alla mysiga med min son :)

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Äta så mycket godis som möjligt och inte gå upp i vikt... = lyckliga lyckliga jag!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Min alldeles förstora näsa!!!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Frysa omvärlden, och flytta saker med blicken kanske :) Och jaaaa, förlytta mig på en sekund

19. Vad är du beroende av?
Allt onyttigt :)

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Vänner, familj och massa frön för att kunna odla grönsaker och sånt. Så vi kanske kan starta nytt liv där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0