Aj aj aj :(

Har varit på sös sen sju tiden imorse, vaknade av att jag fick sån jävla smärta i magen att jag trodde jag skulle dö.

Men enligt läkarna så skulle jag tydligen leva länge till, visst liksom. Undrar om han hade sagt så om han vetat hur ont jag hade? Näääee tror inte de.

Men som vanligt så hittade dom inget fel "ditt snitt ärr måste vänja sig"...

mhmmm...Och när blir det då? ;( Har ju gått över halva graviditeten nu

Men dom säger bara snart, okej det är väl bara att vänta då..
Snaart får jag en normal graviditet, slipper ont, slipper sös och slipper oron.

Bara min bebis mår bra så mår jag bra, det är bara oron som är värst. Känns så konstigt att det gör sååå ont pga ett ärr men att bebis är helt frisk och mår jätte bra. Man blir orolig. Och det är vad som gör mest ont =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0