Aooouch mina fossingar ;(

Nu är jag hemma igen, hann inte skriva något mer för det blev så brottom tidigare.

Men jag har haft roligt iaf. Dock såå har jag ruggigt ont i fötterna. Men det borde jag ha förstått. Gravid-högklackat-nykter= smärta.. Det säger sig själv liksom ;(

Som tur var så hade Söta Annie fixat skjuts så jag slapp ta mig hem med ont i fötterna!

Jag hade inte förväntat mig någon dans idag, men ändå spenderade vi lagom mycket tid på dansgolvet. Och vad ska man säga, som gravid så känner man sig inte riktigt hemma där.
Det kändes liksom helt fel man kan ju inte riktigt röra sig på samma sätt med stela höfter och jumbo magge.
Inte för att jag kanske är så sexig annars när jag dansar (försöker) men som gravid känner man sig riktigt osexig på dansgolvet ^^ haha.
Men nu har jag testat på det också :)

Nu undrar jag ifall det är någon idé att gå och lägga sig? Ska faktiskt upp klockan åtta och lämna Sessilessan.. och frågan är ifall jag vaknar om jag går och lägger mig nu?

Fast jag e ruggigt trött, så jag kör på de :)

Bilder kommer upp imorgon på min indian style :)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

jaa eller hur, speciellt för mej som pluggar också. Skulle nog inte ha råd att ha bil nu =p

2010-05-26 @ 22:13:28
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
Postat av: Isabel

Uff, sedan jag blev gravid så har jag inte ens vågat ha lite klackar på mig! Men efter förlossning och när man gått ner lite i vikt sen, ja då jävlar ska här gås :D

2010-05-26 @ 22:42:41
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0