Baka kaka.

Jag är så sugen på något gott just nu att jag helt ärligt satte mig och kollade igenom en bakbok för att baka kakor!!!
Och jag vette faan ifall jag någonsin egentligen bakat? Förutom med mormor när jag var liten eller så ^^

Så det visar iaf vilket sjuukt behov jag har av gottis just nu, men jag tog en snus isället och det blev lite bättre!
För jag pallar verkligen inte graviditet som den förra, typ äta hela tiden. Jag vägrar det den här gången!
Jag vill bara ha en bra graviditet, och normal vikt ;) haha


Kommentarer
Postat av: D.Dede

mmm =D true, men ju fler tjejer med desto svårare att hitta också.



Kärlek

/ - D.

2010-05-11 @ 17:37:20
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0