Dagens favoriter

Det är något nytt jag ska börja med from nu, så får vi se hur lång tid det tar innan jag får torka hahah...

Men man hör ju så många jätte jätte bra låtar.

Så Nu blir det dagens låt varje dag from nu. Med alla mina dagens favoriter.

Och på det så blir det ett "vill ha" klädesplagg på det :)

Hoppas ni gillar det nya ;)


Och vi börjar med en av mina favoriter från lite gamlare tider ;)

Michael Bolton- How can we be lovers if we cant be friends

 

Och eftersom sommaren är påväg, så börjar vi med en enkel sommarfavorit :)

Nelly.com den blir din för 179 :-

 

 



Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

Härlig och fin blogg :)

Hoppas din lördag har varit bra hitills, och att den fortsätter bra :)



urfin klänning :)

2010-05-08 @ 17:51:51
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0