Duscha duscha

Nu har vi varit hemma ett tag, gick och hämta Sessiless hos dagmamman och sen gick vi ut på gården och var ute och busa till sextiden! puuuh. va kallt det blåste :S Jackan åkte av och på om vartannat. Men det blev iaf trevligt sen när Charlie och Vivi (bebisens farbror och farmor) kom ut på gården och drack lite kaffe :) Trevligt trevligt.

Men vet ni vad jag ska göra nu? börja förbereda mig inför morgondagen! Jag ska ju vara indian, och tänkte ha en rätt grov sminkning, så jag kommer behöva sminka mig typ hela dagen så därför måste jag tvätta håret och allt sånt idag, så jag slipper göra det imorgon! Blir så jobbigt då ;)

Hörs om en stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0