En härlig natt, en hemsk morron.

Efter jag sa gonatt igår så fastnade jag framför tvn. Typ något av alla polis program på femman.
Och jag kunde inte stänga av, det handlade om en 10 årig flicka som hade blivit brutalt misshandlad och våldtagen, tillsammans med sin mamma. Precis när mamman dog, så sträckte hon sig efter mamman men fick bara tag i hennes halsband som slets loss typ. Förstår ni att jag var tvungen att se vem mördaren var?
Jag va het förstörd, klarar verkligen inte att se såna saker :(

Hur som helst så somnade jag efteråt, heeelt slut var jag. När jag vaknade så låg jag och drog mig ett tag, vanessa var vaken och lekte på golvet. Jag låg och bara hade det jätte skönt.

Efter ett tag känner jag en extrem lukt av nagellack och öppnar ögonen. Vad tror ni jag ser?

Vanessa sitter och målar med illrosa nagellack på sin docka... hon har färg på hela händerna.
Men det värsta av allt var att mina jeans och min älskade munktröja låg där som hon såklart råkat spilla färg på ;( :'(

Helt förstörd är jag.... men det var ju jag som hade lämnat nagellacket i en påse, såklart hon förr eller senare skulle hitta det :( åhh bajs också :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0