Good eftermittagh :)

Jag har legat helt utslagen hela dagen, därför dålig uppdatering.

Jag förstår verkligen inte hur mycket sömn man kan behöva? Och just nu vet jag inte om det är graviditeten som spökar eller om det är att jag e sjuk?
Skulle ju också kunna vara det att jag slutade röka förut och ofast så blir man trött av sig när man slutar? Hm inte en aning. Tycker bara att det är väldigt onormalt just nu. Jag sover hela tiden men ändå kan jag knappt hålla ögonen öppna när jag väl vaknat!

Känns som dagarna är rätt bortslösade, och jag hade tänkt ta med Sessiless ut på gården idag eftersom det är sååå fint väder!! Och vi har inte varit ute och lekt sen i helgen =/ Så jag känner mig ruggigt taskig mot henne!..

Hur som helst så har jag varit så slut hela dagen att jag skjutit upp det bit för bit... och nu sitter jag här, och vi har fortfarande inte varit ute =(

Men men, det är väl bättre att jag blir frisk så jag kan gå ut med henne varje dag sen istället för att ta längre tid att bli frisk? ^^


När vi va på lekparken i bulgarien för snart ett år sen!

ÅHHHHH vad jag vill åka utomlands ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0