goodmorniin

usch sitter på academedia i liljeholmen, hos min jobb coach, vi har tydligen informations möte. Och det känns typ grymt surt. För jag är fullt medveten om att jag inte kommer få något jobb, så varför ska jag behöva åka hit varje morgon. näää onödigt.

Jag menar vem ger mig jobb om jag kommer in och liksom "Hej jag heter Tammy, jag har ingen utbildning, jag e ensamstående mamma. Och ja juste. jag föder barn om tre månader. Men får jag jobba här?"

Hehe irriterande. Ska prata med min handläggare på arbetsförmedlingen sen och se ifall det verkligen är någon idé.. känns bara energi krävande att åka hit utan anledning!!..

Jaja ska in på mitt "möte" nu. Se ya´ll later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0