gravid, trött och svullen.

Yes, jag blev ungefär lika slut av den här dagen som Sessa blev.

Jag börjar känna vattnet i benen redan, känner mig svullen och öm. Och helt slut i hela kroppen.
Vi har ju gått massor, och ju tyngre man blir desto jobbigare blir allt. Helt sjukt att man ibland faktiskt glömmer att sätta sig, jag insåg inte hur mycket jag behövde sitta förrän vi satte oss på en bänk och jag trodde vi hade kommit till himmelen.

Jag har inte den blekaste om hur jag ska klara den här sommaren. Får helt enkelt bada mycket, sola mycket och äta mycket glass. Så ska jag nog klara mig igenom eländet ;)

Men nu ska jag nog fortsätta träna lite, sen dimpa ner i min underbara säng och sova som en prinsessa.

:)

Gonatt alla. Hoppas alla haft en super mysig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0