Gravidas matvanor

Alla har ju nån gång hört talas om gravida och deras väldigt speciella kombinationer med mat.

Nu ska jag stryka under detta rykte lite.

För det första så blev jag akut hungrig!? alldeles nyss, och gick upp och gjorde mig en macka. När jag kollade i kylen så kunde jag ju inte bestämma om jag skulle ha leverpastej, prickigkorv eller keso på macka...

Så jag tänkte "undrar vad som händer om man blandar"? Said and done

Ska börja smaska på min macka med leverpastej, prickigkorv, keso och paprika på :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

gud vad kul (: grattis. (: vet du vilken kön det är eller? (:

2010-05-30 @ 02:15:09
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0