Har jag tur?

Jag är i centrum nu för att fixa lite ärenden, blandannat köpa student present till söta Jennifer som jag ju ska på hennes skiva imorgon :)

Tyvärr så är man ju inte hur rik som helst, så blev bara ngt litet. Men hoppas hon kanske blir lite glad iaf :)

Och vet ni vad? Jag håller ju på och söker jobb och såna saker, och när jag kom in på guldfynd så träffade jag en gammal vän.. eller vi känner inte varandra så bra, vi är väl mer eller mindre bekanta om man säger så. Super gullig tjej iaf! Och vi började prata lite och jag berätta att jag söker jobb. Så hon sa att hon sa upp sig förra veckan och att dom sökte sommar personal där!! Så hon fick min meritförteckning iaf som hon skulle lämna till chefen. Förstå vilken tur jag har? Ifall jag nu får det vill säga. haha !

Så nu hoppas jag att alla håller tummarna för mig. Och ni som har vägarna förbi guldfynd i centrum kan ju råka säga väldigt högt att "jag har hört att den där Tammy ska vara skit bra!" ;) Så kanske ni hjälper mig lite!

Håll tummarna håll tummarna håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: jos

jag håller tummarna!

2010-05-24 @ 17:15:36
Postat av: Tommy

Jobb är fan inte det lättaste att få 2010 så jag håller tummarna för dig. Känns väl bra? Att en främmande snubbe håller tummarna för dig bara sådär? Haha! :)

2010-05-24 @ 22:44:34
URL: http://www.finest.se/tommystahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0