Hemma nu....

Jag tror... jag HOPPAS att intervjun gick bra. Han som jag pratade med, Joakim. Var iaf hur trevlig som helst!!

Och han skulle antagligen höra av sig på fredag efter han kollat schemat och så och se ifall han trodde att dom hade plats och såna saker, typ överlägga lite. Så nu håller ALLA tummarna för att jag gjorde ett gott intryck på han!
Haha

Grejen är ju att det typ är kört för mig om itne jag får det här, därför ju längre tiden går i graviditeten desto mer tackar nej. Och sen vill jag ju verkligen verkligen jobba här, blev bara mer sugen ju mer han berättade deras koncept idag!! Åhh jag avlider.


Om Gud bara kunde vara på min sida för en dag, och det ska vara den dagen han ringer ;(

Måste måste måste ha det här, annars lär jag sjukskriva mig! :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0