Hoppas alla mammor har en bra dag :)

Det har iaf jag:) Och jag den ska bli ännu bättre!!

Först ska jag ta en dusch, raka mig och bara mysa. Sen dra på mig någon somrig klänning och sen ska jag Mamma och Sessa ta en promenad till centrum och kolla kläder snabbt! Sen ska vi ta med oss fika och gå ut en stund på gården!!

Åhh va mysigt, så ska vi se vad min dotter köpt för present till mig nudå ;)
Förra året fick jag ett super fint armband!! Tyvärr så har det gått sönder :( Men ska vara extra försiktig md det jag får i år!!
Weei.




Grattis mamma!! :D


Kommentarer
Postat av: moa

& grattis till dig själv!:D

sv:gud va hon va underbart söt!:)

naaaww,jag vill också ha bebis,hihi:)

ja,jag förstår de! men försök bara ta de lungt och så,tror en blogg är väldigt hjälpande!

både att du får skriva av dig och få tips & råd!:)

kramar

2010-05-30 @ 14:12:57
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

sv; Tack :) Jaaa verkligen, helt sjukt :P

2010-05-30 @ 17:05:25
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0