How u doin?

Jag förstår mig inte på min egna nyfikenhet. Varje gång jag loggar in på facebook så finns det ju alltid "300 senaste statusuppdateringarna", så det första jag gör när jag loggar in är att kolla in alla olika statusar, jag läser igenom alla 300 st.
Sitter som en hök, och tycker att det är såååå intressant, fast i 9 fall av 10 så är det väldigt ointressanta saker!

Sen om jag är ute på balkongen och hör röster, då måste jag resa mig för att kolla vem det är ^^.
Och det gäller tillome när jag är hemma hos någon, kanske långt ifrån där jag borde känna någon, men bara för att så måste jag kolla . haha

Sen älskaar jag skvaller även om jag inte ens vet vem det handlar om. Men allt dirty skvaller får min vardag ljusare. Jag ler alltid åt det. Tycker det är skit kul!


 



Undrar egentligen varför man är så? Varför det är så kul att höra om andras liv, deras missöden?
Vilka som gjort slut, vilka som har haft svår uppväxt, vilka som otrogen med vem.. och vem som har blivit tillsammans med vem osv. För det är ju inte bara elakt skvaller man gillar... eller?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kan tänka mig att den där nyfikenheten är för att förgylla vår vardagliga vardag med annat smaskigt som egentligen inte skulle finnas i vår vardag, om du förstår? :) Typ vilka som gjort slut, bröstförstoring osv :D

2010-05-13 @ 17:50:47
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0