Inget passar

Okej, när man går in på hm, har pengar till att handla VAD MAN VILL, och går ut därifrån tomhänt. Vad har hänt då?


Jo jag var snabbt tvungen att inse att ingenting sitter bra på mig nu för tiden, verkligen ingenting. Plockade på mig massa saker och gick och nästan drömde om hur underbart det skulle vara att få sätta på sig ngt nytt. Men näääe.

Jag får tydligen dras med mina gamla kläder för ingenting går som jag vill. Testade både toppar och byxor. Men inte ens mjukisar satt bra?! ;(

Testade också min kära byxdräkt som jag suktat efter såååå länge. Men guuud vad hemskt det såg ut!! Var verkligen inte vackert. Och jag tänkte att det kanske kunde vara det när man har en söt liten mage att visa, men nejdå.

Man blir typ deprimerad av en sån dag, därför jag behöver verkligen nya kläder men inget kan jag köpa. Så funderar på att kolla runt mer och kanske satsa på någon ny favoritklänning? Som man inte heller ser ut som en ballong i under graviditeteten utan att den lite charmigt visar upp magen.. undrar om man kan få hitta en sån iaf?

Eller ska jag ha mer otur? :S

Kanske beställa från La redoute? Dom brukar ju ha sjukt snygga kläder, och där kanske jag kan hitta ngt??

Vi får se, kanske får jag helt enkelt gå naken hela sommaren (A)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0