JAG ÄR MED OCH TÄVLAR PÅ NELLY

Nelly.blogg.se


Alla kläder på bilden är från Nelly.com.


Vad tycker ni?? Jag hade iaf världens problem att hitta vad jag skulle bidra med till tävlingen, ville ha med säkert 50 olika klänningar och hundra saker till barnen! hahahah

Men tillslut fick jag ihop mitt tävlingsbidrag. Vad tycker ni? :) Tror ni jag kan vinna?

Är ni också föräldrar eller väntar barn? TVEKA INTE! Gå in och tävla ni också på nelly.blogg.se .
Om ni vinner så får ni handla för 5000 på Nelly. Hur underbart är inte det?? :)


Kommentarer
Postat av: Nelly.com



Tack så mycket för ditt fina bidrag!

Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: [email protected].



Tack för hjälpen!



Bästa hälsning,



Nelly.com

2010-05-20 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0