Massage ^^

Anledningen till att jag inte uppdaterade igår är för att jag var på middag och massage hos några vänner till mamma.

En otroligt trevlig dag var det, och sååå varmt! Förstår inte vad värmen kom ifrån?

Men hursomhelst hon är verkligen grymt grymt duktig på massage, och eftersom jag haft så ont så var det behövligt.
Det gör ruggigt ont, men det är de värt ;)
Sen åt vi iaf middag där också och dom gjorde någon förrätt med typ rålax och pepparrot.. och tro det eller ej men det var fan det godaste jag ätit!! Måste få receptet direkt.

Kan vara min graviditet som pratar men har man inte smakat det där tidigare så vet man inte vad gott är ;)

Här är iaf lite bilder, fick inga bilder på dom vi va hos men ändå ;)










Mitt egna lilla fotbolls under ;)

Men vad jag önskar att jag hade en trädgård!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

söt hon är (:

2010-05-17 @ 12:15:28
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0