Me casa su casa

 

AAAAAAAAAAAAAAAHHHH kommer ni ihåg den här?? Fan flera år sen den var så inne, spelades var man än var. På alla kanaler typ dygnet runt

Den får mig att börja dansa fortfarande fast det gått typ fyra år sen den slog igenom!!! underbart


 Shakira - Hips don't lie

För några år sen stor man alltid och "skakade rumpan till den här
Idag står jag och skakar magen, men fortfarande lika het för de!





Visit hm.com


Alltså jag MÅSTE ha den M-Å-S-T-E!!!
Men jag kan inte ha på mig sån med min mage. VAD SKA JAG GÖÖÖÖÖÖÖRA??
Jag ska till centrum i veckan och testa den. Jag avliderannara. JAG SKA VA SNYGG I DEN!!!!!!!!! Med eller utan mage!

Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Hörde den senast igår på radio. :D Den kickar fortfarande ass!

2010-05-25 @ 00:13:15
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0