När det går snabbt så går det snabbt.

Igår kämpade jag hela dagen med att få Sessa att gå på potta. Men... hon vägrade.
Jag försökte alla möjliga knep. Men hon gjorde allt på golvet bara.


Men IDAG.. då går hon plötsligt iväg, och kommer tillbaka med pottan i handen.

"Titta mamma sessa kissa pottan"
"Ähh..." 

Japp så snabbt går det, idag har hon Pee pee/ poo poo på pottan sju gånger?! :)

Har varit blöjfri hela dagen, och så fort hon känner sig nödig så går hon till sin rosa fina potta. HAHAHA


Jag är fortfarande chockad, men FAAAN vad nöjd jag är :) Mitt mål var ju faktiskt att hon skulle vara blöjfri när bebisen kommer, och det verkar som det är stor chans att hon kommer va det nu :)

Helt otroligt, helt underbart!!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE NATHALIE

fin header :)

2010-05-08 @ 19:25:24
URL: http://nathaliedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0