R.I.P världens bästa Mormor!

Nej hon har inte dött idag, det är ju faktiskt 3,5 år sen hon gick bort. Men eftersom det var morsdag idag så gick vi dit och hälsade på!! La lite rosor :)

Jag har ju faktiskt bara varit där tre gånger (med idag) sen hon gick bort, för jag tycker det är lite obehagligt att vara där. För jag har inte riktigt accepterat att hon e borta, och besöker jag graven så måste jag tyvärr acceptera det. Och därför går jag inte dit :( 


En lycklig saga som plötsligt försvinner,
ett hastigt farväl och tårar som rinner,
munnen skrattar och hjärtat gråter 
du gick och kommer aldrig åter



Kommentarer
Postat av: Natalie

Väldigt fin grav iaf =)

2010-06-01 @ 14:30:41
URL: http://keexeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0