Så trött på det här nu.

Har än en gång gått runt och haft "halv ont" i magen hela dagen, jag vet inte vad som är fel. Men det känns inte alls som det har gjort tidigare. Nu är det inte mitt ärr utan bebisen eller kojan som känns skumm?

Och jag blir så jävla trtt på det här, jag vill bara ha en liten stund i graviditeten som jag slipper oroa mig, en liten stund som jag faktiskt kan njuta av graviditeten.
För det kan jag ju inte göra när jag går runt och har halv ont? Det är obekvämt, obehagligt och ömmar jätte mycket.
Jag orkar inte till sjukhuset igen. Jag orkar inte ringa sjukvårdsupplysningen igen.

Jag orkar inte mer!!

I början trodde jag att det var bebisen det var fel på, men sen lärde jag mig att urskilja smärtan och känna vad som är fel. Om det är ärret eller inte, och nu känns det definitivt som det är bebisen som spökar. Och det är skit jobbigt.

Jaja ska lägga mig nu och se ifall det börjar kännas bättre, annars blir det väl ytterligare en natt på akuten =/

Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0