Sorligt?

Hm var det bara jag som såg Kissie på Tyra och Bella show igår?
Om inte så gå in och kolla!

Aja hur som helst så är det första gången någonsin som jag sett på de. Och det var heeeeeeeeeeeeemskt!!

Jag har alltid gillat Kissie till en viss del, läst hennes blogg mycket och så. Men igår sjönk hon riktigt i mina ögon.
Hon sitter och skriver hel skumma saker i bloggen som hon sen inte kan svara på i programmet förutom att "nu är jag Alexandra Nilsson" typ... men hon kunde ändå inte förklara den meningen heller?

Hon satt hela programmet och såg skit stroppig ut, men vågade le emellanåt.... eller rättare sagt hon kunde inte hålla minen emellanåt och därför så log hon, fast hon inte ville.

Sen var hon ruskigt blyg? Och hon skyyyyndade sig ut därifrån sen med ett " alltså jag e skit kissnödig så måste på toa, heeeejdå"... och så sprang hon iväg... och ALLA fattade att det bara var för att hon skämdes...

Men det värsta egentligen är att hon verkar tro att hon faktiskt ägde dom där i studion, för sen skriver hon att dom typ blev knäckta lalala....

Sorry men Kissie blev ruggigt knäckt där!! Jag har inte velat gå i hennes skor iaf, och dagen efter hade jag antagligen grävt ner mig :S

Sen reagerade jag på hennes ansikte, jag vet att hon redigerar alla sina bilder. Men kom igen hon hade typ världens bredaste ansikte i showen? Och hon som ändå är rätt smal i vanliga fall? :S Det var lite scary faktiskt..

Men sen blev jag överraskad över Bella, för jag har aldrig tidigare sett henne på någon video eller något utan endast på bilder. Och ursäkta men tycker ALLTID att hon varit så ruggigt ful på bild. Sen när jag såg showen så var hon ju riktigt riktigt söt? Hon måste ta bilder i helt fel vinklar!

Skitsamma, nog snackat om det, första och sista gången det var sånt här inlägg ffrån mig. Var bara tvungen HAHA

Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Haha, såg också avsnittet. Kissie skämde ut sig rejält. Jag förstår att hon inte uppdaterat sin blogg sen dess. Om jag var hon skulle jag bygga ett fort med kuddar i mitt rum och aldrig komma ut därifrån.

2010-05-15 @ 11:50:30
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0