Spray duscha

Jag har bestämt mig för att börja spray duscha, eftersom jag solat rätt mycket när jag haft engar, men inte riktigt vågat när jag är gravid... (solarium alltså). Dom säger att det inte ska vara så farligt, men fortfarande, alla säger ju olika?

Så att börja spraytan duscha blir ungefär lika billigt. 250:- för helkropp, och håller ju rätt länge. Du får lika mycket färg som efter kanske tre-fyra (regelbundna) gånger i solarium. Så då kan det ju lätt vara värt det? Iaf fram tills riktiga sommaren kommer och man kan börja sola ordentligt :)

Och dom är riktigt duktiga, blir jämt resultat och fin brun nyans :) Så varför inte? :)



Kommentarer
Postat av: Samuelfelicia

Cool site ... I like it :)

2011-09-21 @ 08:11:23
URL: http://samuelfelicia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0