två svar fick jag

ETT: Irriterade slemmhinnor. Vilket bara betyder att det går över så fort jag inte rört näsan på ett tag, eller om jag sprutar upp koksaltslösning. Dååå kan det också bli bra.

TVÅ: Bihåleinflammation som inte riktigt gett med sig, det borde gå över efter ett par veckor eller max en månad. Gör det inte det så måste jag in och rönka och göra ett kirurgiskt ingrepp...


Hm vilken tror ni det är? Jag hoppas verkligen irriterade slemmhinnor, men jag tror det är ngt med bihålena därför jag känner ofta tryck där och det känns som jag ska börja blöda. Sen blir jag tjock i näsan, snyter mig och vips så ere blod.

Fast det börjar inte alltid så, utan bara ofta... känns som jag måste ringa läkaren faktiskt... känns inte bra det här :(



Tänk om man hade en sån gullig nos? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0