Vart har den här dagen tagit vägen?

Känns som tiden dragit iväg rejält? Typ den snabbaste dagen på flera månader :S

Vi kom iaf hem från fikat först vid sju tiden, sen åt vi middag och sen har jag ju klart nattat min lilla Principessa :)

Hur som helst så var fikat riktigt trevligt iaf och jag stannade kvar med min gamla lärare typ en timme efter alla hade dragit ^^. Så trevligt hade jag? ;) haha

Fick också en halslänk från henne i försenad födelsedags present, jag träffade nämligen henne samma dag som jag fyllde 20 och då sprang hon iväg och köpte den till mig,(utan att jag visste) så när hon var tillbaka så hade jag hunnit gå =/

Halslänken var iaf ett jätte gulligt litet silverhjärta!! Blev jätte glad för jag har länge tänkt byta ut mitt gamla halsband som jag faktiskt fått från ett ex för evigheter sen ^^

Påtal om det, är ni också symbol människor? Att ni gillar ett smycke eller dyl bara för ni fått det från någon speciell eller så?
Jag är iaf det, jag vet att jag fick en ring för många många år sen av mitt ex, min första tanke var " fyyyyyfaaaaan vad fuuuuul" men jag började använda den bara för att göra han glad, och sen började jag älska den, för vad den stod för. Att den stod för kärleken. För det var ju faktiskt en kille jag tyckte väldigt mycket om. Och han var jätte kär i mig, och gav mig ringen i födelsedagspresent.  Så syboliken av ringen gjorde att jag såg kärlek e den också. Den blev vackrare och vackrare för varje dag. Och jag använde den i stort sett varje dag tills i höstas då jag tyvärr tappade en sten i ringen och det skulle kosta för mycket för att laga.

I flera månader lät jag den ligga på min hylla med stenen bredvid för att kunna se ibland på min "kärleksring".. Men nu är den kastad. Och trots det så kommer det alltid vara en ring som betyder väldigt mycket, för det var min första symbol för kärlek någonsin. Och kärlek är den starkaste och vackraste känslan någonsin.

På tal om den ringen förresten så såg jag han som gav den till mig för ett par veckor sen, han och jag har ju inte pratat på ett par år, och har inte sett han på längre tid en så. Han gifte sig efter mig och grejer. Men när jag satt på tvärbanan härom veckan så klev han på, och jag måste bara säga att han var mycket snyggare på min tid, den här dagen hade han så mycket skägg att jag undrar ifall hade tappat bort sin rakapparat eller vad som var fel? Men det var inte så attraktivt iaf ^^ höhö.

Dock så kände han inte igen mig, trots att vi fick ögonkontakt en gång, man såg på hans blick att han såg mig som en "vanlig-gravid-tjej-på-tvärbanan". Och det var väl lite tråkigt, för jag kände igen han bakom allt skägg? Och kunde fortfarande se hans snygga jag bakom allt. Han är nog faktiskt den snyggaste pojkvännen jag någonsin haft? Och hade en guuuuuudomlig rumpa *drägglar, drömmer tillbaka*. Men men så är det, det var iaf härligt att se han igen. Man börjar ju tänka tillbaka på gamla minnen, och man kommer ihåg vad som gjorde en lycklig på den tiden.

och sen har jag faktiskt kvar ett hjärta här hemma från honom (hjärt kudde) med ett litet kort på där han skriver att han älskar mig osv. Skit gulligt ju ^^

Jaja, nog med drömmar för idag ;) Och tyvärr så kan jag inte lägga in en bild på nååånting alls! Eftersom batteriet i kameran har dött, och jag hittar inte laddaren :S


Jag hittade faktiskt en gammal bild på ringen!! Yey, här får ni se :)



The loooove ring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0