Vilka kläder??

Jag har gått igenom min garderob hela förmiddan, men jag hittar inte ett shit att ha på mig.

Först ska jag och sessa ut på gården, och efter det ska vi lämna papper i centrum.

Och när vi är klara där så ska vi gå direkt till min förra skola där jag och alla andra gamla elever är inbjudna på fika!

Och då är ju mitt dilemma, vad i helvete ska man ha på sig? Endel klänningar är för skrikiga, lite för mycket "hje jag har klätt upp mig" och andra kläder e lite för "hej jag har precis varit ute i sandlådan" Så vad kan man ha för mellanting? Som passar till både fika och sandlåda, men ändå inte för skrikigt?? Någon som kan hjälpa? haha


Faan problem -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0