Dags att börja igen?

Även fast jag tagit blogg paus så har jag haft högt antal besökare! Tack :-D så är det dags att börja igen? Frågan är bara, vad vill NI att jag ska skriva om? :-) jag kan iaf börja med att berätta att jag ligger här med en neo som vägrat sova sen ca sju ikväll. Men nu somna han precis, kanske borde passa på och sova ett par timmar jag med. Ska ju trots allt upp imorgon! Sen kan jag berätta att anledningen till att jag skriver jobbigare nu för tiden, att inläggen sitter ihop med varandra är eftersom jag bloggar mycket från mobilen, och det är jobbigt att trycka mellanslag 500 gånger för att byta rad. Haha. Men hoppas ni är okej med de. Annars kommer min sms tumme behöva amputeras innan jul! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0