Det gör så ont.

Ögonen rinner, näsan rinner. Jag ligger i fosterställning och tycker synd om mig själv. Varför jag? Varför nu? Det gör så ont... Jag kan inte andas. Och nu tror ni säkert att jag blivit dumpad eller ngt. Men NÄ så är verkligen inte fallet ;-) stackars jag har bara blivit dunder förkyld, världens hosta, snorig näsa. Och det gör ont i varenda led i kroppen. Jag och vanessa busade idag, och hon drog tag lite lätt i mitt finger. Fyyyyy jävla FAN vad ont det gjorde! Det ilade ända upp i armen, och jag trodde för några sekunder att ö arm hoppat ur led. Men nä, har bara så satans ont överallt.. :-( det är så jävla synd om mig. Åh, hostar upp mina lungor snart :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0