va faaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!

Jag känner mig äckligt jävla deprimerad. Jag drömde inatt att vi gifte oss. Och precis när vi låg i ett rum i kyrkan och pratade om allt och hade det jätte mycigt. dåå vaknar jag av "jingle bells, jingle bells" en JÄVLA dansande tomte som står och sjunger och vickar på rumpan!! VAFFAN LIKSOM??

Vem vill gå ifrån sitt eget bröllop för att lyssna på det? INTE jag iaf. Jag hade det mycket trevligare i drömmen.

Ohh ja, där trivdes jag. Och nu är jag deprimerad över att vakna upp till verkligheten efter det där. Inte för min verklighet är speciellt jobbig. Men seriöst. jag gifte mig ju? :S


Näää nu ska jag gå och tracka Victor. Bröllop ska ske snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0