Boomerang!

Idag åkte jag också till stan med min käraste vän martina och köpte mig en ny jacka! Det blev iaf en röd boomerang. Valde mellan peak och den. Trots att den var MYCKET dyrare så blev det den! Den gick loss på 4800... Men jag är iaf varm i vinter! Snygg är den iaf, och förhoppningsvis jävligt varm, aldrig haft en boomerang innan. Så har ingen aning. Någon som vet? Ska försöka få ut en bild i veckan så får ni se. Är iaf nöjd. Kommer vara varm och snygg i vinter. Najs. Nu saknas bara vinter overall till lille bebis och sen kommer hela familjen vara ruskigt varma i vinter! Har ju också köpt vanessas overall inför vintern som blev en rosa-svart everest för 800:-. Mycket mycket snygg! Vi kommer vara så söta när vi leker i snön! haha najs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0