Din feta fula äckliga turk knu**are!

Usch jag är så trött på dig, önskar att du inte fanns! Och att jag hade en rejäl bekräftan att jag slipper dig närmsta 20 åren! Usch vad du äcklar mig, skäms otroligt över att du funnits i mitt liv. Jag vet vad riktig skam är. Och det är hemskt att genomlida. Tycker jätte synd om lilla som också måste skämmas. Usch vad du äcklar mig. Varför går du inte bara och tar ditt liv eller något? Ingen skulle ändå gråta utom den fel knullade turken? Att DU inte skäms. Usch. Tycker synd om mig som ska behöva skämmas, ta ditt liv så vi kan må bra, utan skam! Du är fet, finnig och äcklig. Måste vara lite efter också eftersom det tydligen är svårt att inte bajsa i byxorna? Nej fy vad jag önskar dig ogjord. Jag skäms så jag bara vill gräva ner mig.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha nej 30 är ett jäkla tag kvar :p jag fyller 22 :)

hur går det med lilleman där hemma? har ju kikat in på bloggen lite då och då och läst lite :)

kram

2010-10-29 @ 08:14:18
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du något emot stora personer?

2010-11-10 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0