Fetto fetto fetto

Dom tre orden ska jag börja upprepa för mig själv varje gång jag ser mig i spegeln, för nu är det dags. Pallar inte ha kvar bebis kilona längre. Det är dags att jag börjar peppa mig själv så jag iaf gått ner ett antal kilon till jul! Det är inte kul längre, inge mer gottis. Försöka små träna. Och kanske börja med min kära vinäger igen för att gå ner! Det är inge kul att se sig i spegeln men inte känna igen sig själv. Vill ni veta en sak? Jag har alltid haft storlek S i mina leggins. Men när jag sätter på mig dom nu, då sitter dom så tajt att jag inte kan böja mig utan att dom åker ner! Åh. Samma sak med gina tricot linnena, alltid haft S i dom med. Men nu glider dom upp hela tiden, så jag visar rumpan. För att dom inte längre är rätt storlek. Nej, som sagt nu är det nog. Inge mer gottis för mig. Bara ner i vikt, krympa magsäcken skulle kanske behövas också? Ja, från och med nu går jag mot mitt gamla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0