Meeeeeen NEJ NEJ NEJ!!!

FRIDA: Visst har du varit tillsammans med Alexander Britz? Hur länge sen är det? Visst är han pappa till Neo? :)

SVAR: MEEEEEEEEN usch fy faaaan!!! Vem FAAAN har spridit det ryktet? Helvete heller, inte en chans att jag skulle vara tillsammans med han. Och VERKLIGEN inte skaffa barn med honom, Gud stackars barn. Nej, fan vad arg jag blir att det går såna rykten. Får ju fan dålig status då. Och vilken förolämpning mot min son. :S

Nej jag skulle inte vara tillsammans med ett fetto som våldtar 13 åriga flickor.


Sorgligt att folk inte har ngt bättre för sig än att sprida sjuka rykten.... =/

Vem har sagt det?? Och är det fler som hört det? :S




Kommentarer
Postat av: Remyklara

Your website is extremely interesting

2011-02-22 @ 08:21:31
URL: http://remyklara.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0