Omoget inlägg, men vem bryr sig?

HAHAHAHAHAHA!! Aldrig någonsin tidigare har jag känt mig så snygg som när jag såg en bild på "henne". En blonderad turk? Hahahaha. Jag förstår vad folk menar med att "hon" är ful. Helt ärligt, om det inte var för det långa håret och dom avlånga ögonen hade jag fan aldrig listat ut att det skulle vara en tjej. Hahahahahaha. En platina blond turk med avlånga ögon. Japp jag kan sluta ha dåligt självförtroende iaf, gud kunde ju ha gjort mig lika ful som han.... Oj jag menar henne. Hahahahahaha. Humor. Äckligt, riktigt äckligt. Jag skulle skämmas så jag aldrig skulle visa mig ute igen. Patetiskt. Det är så att JAG skäms. :-P usch usch. Stackars människa att se ut sådär. Och jag säger sällan att folk är fula, säger jag det så är det då fan allvarligt! Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0