Pojkar pojkar pojkar...

Jag hade varit klar med jobbet nu om det inte vore för att min lilla son bestämt sig för att inatt mellan halt tolv och halv tre passar det utmärkt att vilja busa med mamma. Han vägrar sova, han är liksom inte ledsen eller så. Han vill bara prata och le. Han vill inte ens ha mer tutte, och så vitt jag vet är det sällan killar tackar nej till tuttar?:-S men men, får väl försöka underhålla han tills han tröttnar, när det nu händer. Och sen fortsätta jobbet. Har dock bara fem kuvert kvar, alltså typ hundra rättningar kvar att göra. Söver jag han nu så får jag förhoppningsvis sova iaf fyra timmar. JIPPI! Jaha, nu säger han åt mig att lägga bort mobilen och koncentrera mig på han istället, tydligen vill han ha tutte! Hehe visste att pojken inte kunde säga nej så länge! Vet hur grabbar fungerar, spelar svår när man erbjuder för att inte verka lätta. Men alltför länge kan ni pojkar inte stå emot! HAH! 1-0 till mamma. Kvinnorna vinner alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0