Tror du?

Ifall det inte har löst sig än, om det inte har blivit bra vid det här laget. Om inte allt är som det ska nu. Då är det för sent. Då kommer det aldrig bli det heller. Jag har varit snäll, jag har gett fler chanser än någonsin tidigare. Och gjort mer än jag borde. Tyvärr det är över nu. Mina chanser är slut. Min snällhet är över. Du har gjort ditt. Vi har på börjat fortsättningen av vårt liv. Där du inte har en plats. Och säg inte att jag inte bestämmer det, för tro mig det gör jag visst. Jag kommer se till att du inte har ngt att säga om saken. Så det är över... Det är bra nu. Hoppas du att det skulle bli bra sen? Sluta hoppas då. Man får bara ett visst antal chanser i livet. Du har inga kvar. Vi har gått vidare. Tro inget mer nu. Jag är inte den som ljuger. Så när jag säger att det var sista chansen så menar jag verkligen det. Sorgligt att du är så naiv att du trott att det ska lösa sig. Har inget mer att säga dig än tack och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0