Dick like a horse

Det var en gång en häst och kyckling som var ute och gick, plötsligt så
trillade hästen ner i ett lerhål. 
- Hjälp!!! hämta husbonden så att han kan hjälpa mig upp!! , skrek hästen. 
- Lugn och fin, svarade kycklingen, jag ska hämta hjälp. 
Kycklingen sprang upp till boningshuset och hämtade husbondens Ferrari, 
körde ner till hålet, band ett rep i dragkroken och med en repögla kunde 
han få repet runt hästen. När allt var klart hoppade han in i bilen och 
körde sakta framåt så att hästen drogs upp.
Några dagar senare var hästen och kycklingen åter igen ute och gick, nu
bar det sig inte bättre åt utan att kycklingen trillade ner i
hålet.
- Hjälp! skrek kycklingen, hämta husbonden så att han kan hjälpa mig
upp!! 
- Lugn, lugn, lugn svarade hästen. 
Han ställde han sig över hålet och släppte ut "trollspöet", svankade och sa 
- Ta tag i min penis så drar jag upp dig. 
Kycklingen högg tag, hästen rättade på ryggen och kycklingen
åkte upp. 
Vad kan vi då lära oss av denna historia?? 
JOO! 
"If you got a dick like a horse, you don't need a fancy car to pick up
chicks"

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 14:37:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0