THIS IS MY CRIB PEOPLE ! ! !

Bilderna som alla väntat på är nu här, min lägenhet, innan och utan ;) HHAHA


Just kiiiidding ;) Men här är bilderna på min lägenhet iaf. Inte orkat ta så engagerat men lite får ni se iaf :)

Först kommer bilderna, och sen liten förklaring så ni vet hur rummen ligger :O. braaaa vaa??

Så sätt på en kopp kaffe, sätt er ner och kolla på bilderna, så kan ni låtsas att ni är tillräckligt coola att ni sitter hemma hos mig och tar en kaffe :)


Sessas rum


Köket.
(en vit ljusfläck på stolen från linsen!)


Köksfönstret.
(Balkongen i köket)


Köksbord.


Diskbänk osv
(ifall ni inte förstod de)


Badrum


Badkar


Tvättmaskin och tvättkorg.
(om ni aldrig sett sånt förut)



torkskåp osv


Hall från vardaggrsum


Hall från ytterdörr.


Smygbild på vagnen ;) men den står ju faktiskt i hallen...

(höhö)


Skor och jackorna hänger, fan va jag längtar tills vinter kläder försvinner


The master bedroom ;)

The master bed.
(Vanessas täcke är det rosa, mitt andra är i pättemaskinen)


Den fullproppade Garderoben


Balkongen i sovrummet.
(Där ser ni också lampan som jag håller på att designa om)

Neos säng ^^


Utsikten från balkongen i sovrummet


Vardagsrummet
(Massa skit bakom soffan)


Innan tavlan sattes upp.


....Behöver jag ens förklara den här bilden?


MIN myshörna!! Där sitter jag alltid.


Min älskade tavla.


Min lika älskade orkidé


Vardagsrumsfönstret.


Fönstret med min blomma.


Jag tror de va allt? Finns iof bilder från toan också. Men de får ni be om. HAHA
Tänkte inte att de va så intressant.

Hur som helst så är det fortfarande lite som ska ändras, saker ska bort och saker ska dit.

Ska få in en liten bokhylla i vardagsrummet för att förvara lite saker. Och ska få bort bland annat garderoben i hallen som bara är en temporär plats att förvara krimskrams på. hihi.


Sen fick ni ingen bild på TV platsen, och de e för jag inte har ngn tv bänk, har bara ett bord som den står på. Så det kommer bilder på det med när TV är på väggen och under ska det stå en redig jävla TV-bänk!!


Men fler bilder ska ni få iaf, dont be sad, im not done ;)


Nu ska jag förklara lite hur rummen ligger också!!


Först kommer ni in genom ytterdörren, första dörren till höger är köket. Och i köket har vi dörren in till badrummet!... När vi kommer ut ur köket och åter står vid ytterdörren så har vi längre upp på höger sida Vanessas rum!

Om vi står igen vid ytterdörren så har vi på vänster sida först och främst kappavhängningen (eller ja den ligger på samma vägg som ytterdörren), och sen dörren in till vardagsrummet! Och vägg i vägg med vardagsrummet ligger ju då mitt sovrum.

På väggen mitt emot ytterdörren alltså rakt fram har vi till höger dörren till toaletten, och till vänster dörren till klädkammare. Alltså Vanessas rum är bredvid toa, och mitt rum bredvid klädkammare.

Svårt att förstå? kanske kan ta mer utförliga bilder någon dag så ni förstår precis ;)


Hoppas ni är nöjda av rund turen iaf!! NU SKA JAG SOVA!!!


GONATT








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är soffan köpt? As snygg!

2011-04-19 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0