Nu är det vi, och jag får bli en del av din värld

Tänk om jag kunde få se,
Se när du leeer.
Eller få känna dina händer.

Och Om vi var två,
då kunde jag få.
En del av din värld.

Ta mig i land, ge mig din hand.
Låt mig få se den glöd som är sann.

Långt ovanför finns det ett land,
där man kan gå i sol på en strand.

Finns det en tid där i borta i,
Där det finns chans att höra änglar.

Tittar man till, måste man tro.
Att allt jag har måste vara så lätt, att allt jag har är helt komplett.
Ser du en flicka i mig, med allt hon kan önska sig?

Ja hon kan få, pärlor och guld.
Letar hon lite är skattgömman full.

Jag har saker som får dig att undra,
om jag ens kan drömma om fler.

Men vadå, jag vill ha något mer.
Jag vill va ibland änglarna.
Jag vill se dom dansa.

Charm och skratt tar dig väldigt långt.
Men inte om du ska nå upp till ett moln.

För långt ovanför finns det ett land,
där man kan gå i sol på en strand.
Där är man fri, och det kunde bli hela min värld.

Ge mig ett liv, ge mig en tid.
Ovanför molnen.
Ge med en dag, bara ett tag.

Jag vill bli en kvinna redo att stå.

Försök att förstå det vi andra vet.
Jag vill ha svar på mina frågor,
vad e lågor, och hur blir de glöd?

Ge mig stöd när jag e svag,
ska jag få gå i solen en dag.

De e nu topi, som kunde bli hela min värld.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0