It drives me crazy

Så jävla jobbigt att inte veta om du ligger kvar eller inte. Och jag kommer kanske aldrig få veta. Jag vill veta nu. Men enda sättet att få svar är att själv åka och kolla.

Men jag har inte råd nu, ingen möjlighet att ta mig dit och se...


Men nu inser jag hur viktigt det är för mig, att iaf en gång få se där du ligger i frid.
Ett ställe dig jag kan få gå och sörja, och gråta dom sista tårar jag har för dig. Berätta vad som händer i mitt liv
Och visa dig mina barn.
Visa hur stolt jag är, och vad jag har skapat.
I just need to know.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

har du 2 facebook sidor?

2011-01-21 @ 14:29:01
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hoppas också för din o dina barns skull! Hoppas att du får veta snart...

2011-01-21 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0