Jag är en av er, jag går nu under termen "cool"

Japp vet ni vad? I veckan beställde jag mina första par CONVERSE... ohh yeah!!

Tycker ni jag en snabb? Jaa jag vet.. men jag gillade dom inte förut... precis i början när dom kom, eller rättare sagt.. jag HATADE dom.. tyckte dom var sååååå ugly!!

Men jag har liksom vant mig bit för bit... och idag tycker jag ändå att dom är otroligt snygga.
Och praktiska!! Man kan ju ha dom skorna till verkligen vad som helst...

Leggins, jeans.. mjukisar... Ja allt!!!


Så medans alla andra bloggare bråkar om vem som var först med allt. Så kan jag iaf stolt säga att

JAG VAR FAN SIST MED CONVERSE!!!!




Converse Chuck Taylor Speciality Hi
Häääär är mina nya "Jag-är-snygg-tuff-cool-men-lite-efter-skor"... :)

Najs va?? Diggar att det är rött på insidan :D haha



Juste köpte ju såklart ett par till Sessi också. Hon måste ju vara lika cool som mig :D

Fast på henne är dom såklart sötare ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha. :) Ja nu är du fan cool. :D

2011-01-30 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0