Sen släppte vi ut håret för extern party-look

Dom här minerna kan jag.
NU är det upp till er att avgöra vilken min som är COOLAST!



Kollar ner


Rufsigt hår


Från sidan.


Lite såhär... fundersam över ngt på skärmen..


jahaaa det var ju bara en fluga..


Nuuu känner jag mig trygg!


Putar lite med läpparna för att leka snygg...


Här låtsas jag som jag ska kolla ngt litet på skärmen.. men de ska jag inte..
Kollar ärligt på mig själv.. alltså inte så litet..


Häär låtsas jag att det stod något kul på skärmen... men som sagt..
kollade bara på mig själv.


Här ska jag nog leka tiger... men ser mer ut som ngn kastat en isbit innanför bhn..


Här är jag ARG på den som kastade!!!


Jaa och här leker jag bara allmänt cool :D


Sååååå vilken tycker ni var vackrast? Personligen tycker jag alla var lika himmelska magiska :*)

Kommentarer
Postat av: Martina Salvador - 17 år och bästavän med Mamma

Här ska jag nog leka tiger... men ser mer ut som ngn kastat en isbit innanför bhn..

2011-01-22 @ 11:22:54
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0