Först tar du ett ordentligt tag på toppen av slangen, sen sprutar det 6 meter....

Det kom några killar hem hit för att diskutera olika brandsäkerhetsåtgärder och sålde en brandförsvars garanti till mig på tio år. Skit trevliga killar varav den ena var så jävla snygg att jag sjönk genom jorden.

Hur som helst så ger han mig en brandsläckare, och när han då ska visa hur den fungerar så ställer han sig lite bredbent, trycker fram höften sedan plockar han fram slangen, vinklar upp den och visar hur han tar ett ordentligt tag kring den med orden "man tar ett ordentligt tag längst fram på slangen, sedan drar man ut säkringen och trycker ner handtaget, och då sprutar den 6 meter tills du släpper igen"....

HAHAHHA kan ni förstå hur jag dog eller? Jag fnittrade så mycket att killen (SNYGGINGEN) var tvungen att upprepa det han berättat då jag inte kunde lyssna första gången...

Jag kan ju garantera att han är välkommen hem till mig när som helst igen.... så länge han visar det där med slangen igen...;)


Min dag är iaf gjord, hahahha



Kommentarer
Postat av: Angelica vecka34

Hahahahahaha . Glad att jag inte var där, hade nog, på riktigt, kissat ner mig .. :(

2011-06-18 @ 21:23:32
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0