Baloos egna visa

Ja det var såklart den jag stod och sjöng när det börjde ila i mitt finger, ilandet gick långsamt över till extrem smärta. Men vi tar historian från början. Jag står och delar potatis för att det ska gå snabbare att koka. Jag är ju bara 21 år, så det här med att se var man har kniven har jag nog inte riktigt lärt mig. Eller ja, jag har iaf aldrig fått lära mig att man tillome måste vara varsam med slappa knivar?! Hur som helst så står jag och skär och är i fullgång med att vicka på rumpan och sjunga det högsta och ljudligaste jag kan. "var nöjd med allt som livet ger och allting som du kriiiiiing AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJ" Jag tittar ner och ser ju att kniven har gått raskt igenom min nagel och håller på att såga mig i fingret (sablans jävla helvetes kniiiv). Jag märkte ju inte ens när den börjde såga i nageln? :S Skit samma, hur som helst... påminn mig att slänga den jävlaa kniven!! Ni kan få en bild sen när jag tagit bort plåstret. HAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0