Det vidrigaste jag någonsin sett!!! Man känner sig så maktlös

jag kikade in på en tjejs blogg och hittade den här videon. http://vimeo.com/20951781 (Ni måste kompiera in adressen i adress fältet, funktionen för att lägga in länkar har försvunnit från min blogg) Varning för känsliga tittare! Jag har suttit och nött på exet.nu och har sett mycket sjukt, men det här slår allt jag någonsin trott existerade. Om man någonsin tyckt det varit okej att kriga så kommer den här videon förändra din syn föralltid. Det är sjukt Jag är mållös, inte ett ord att säga jag bara darrar...

Kommentarer
Postat av: vikkipedia

Svar till inlägget "Ett slag mot mobbning, jag slänger den gamla, dåliga, ruttna biten av mitt liv!": Tack för ursäkten, även om du inte har gjort något mot mig så kan det kännas skönt för oss båda att få någon slags avslutning på känslorna.



Jag förstår jag också att de måste ha jobbiga problem dom med. Det är bara så synd att man inte förstår att det är bättre att antingen bara låta bli eller att försöka prata och förstå varandra. Jag är glad att trots mina problem hemma så mobbade jag aldrig.



Tack för kommentaren, det värmer att det finns folk som bryr sig, även om det är någon helt okänd.



Tack.



Kram, Viktoria

2011-03-26 @ 15:01:43
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0